روستای سر سبز دویل
آخرين مطالب

 

[ شنبه 8 خرداد 1395 ] [ 18:3 ] [ رامین احد پور دویلی ]

بسم الله الرحمن الرحیم 

اشنایی کامل باروستای دویل

هدف از باز کردن این وبلاگ در خصوص زادگاه مادریم کلیه مسایل روستا عکسهای زیبا وجذاب ودیدنی از این روستا به نمایش بگذارم ودوست دارم دوستان حتمانظرات خودشان را جهت بهبود وهرچه بهتر شدن این وبلاگ ارایه دهند  وبیشتر انتقاد کنند تا تعریف وتمجید شود.

اما کلیاتی درباره روستای تاریخی دویل با توجه به اینکه  استان اردبیل در شمال غربی ایران ودر یک منطقه کوهستانی واقع گشته است  ورشته کوه همیشه سرفراز باغرو این استان رااز کوههای تالش واستان گیلان جدا می سازد وبنابراین منطقه فولاد لووشهر هیر مشرف به این رشته کوه در جنوب وجنوب شرقی این استان قرار گرفته است وروستای سر سبز دویل درست در۲۵کیلومتری جنوب شرقی این استان و۵کیلومتری شمال شهر هیر در بین کوههای مرتفع باغرو و اوری داغی (اوریق)جا انداخته است که در موقعیت ۲۶۷۳۸ عرض وشمالی۲۴۳۲۸۴طول شرقی از خط گرینویچ در بین دوکوه باغرو واوریق ارامیده است.

روستای دویل بصورت تقریبی۸۲ کیلومتر مربع مساحت دارد که این میزان زمینهای کشاورزی ابی و دیمی ایش بندی شده مراتع ومنابع طبیعی و کوهستانی را شامل می شود در این راستا محدوده مسکونی روستا نیز۳۵کیلومتر مربع مساحت  دارد وهمجوار با روستاهای کرگان کلخوران اراللوی کوچک اوریق بقراباد خانقاه وشهر هیر را می توان  نام برد سند مرزهای طبیعی در قسمت جنوب وجنوب شرقی جنوب غربی وشمال شرقی با روستاهای زیر همجوار است.

امید بر انکه شما سروران  بنده حقیر را یاری دهید .نویسنده  وبلاگ رامین احد پور دویلـــــــــــــــی

 

 

[ شنبه 8 خرداد 1395 ] [ 12:53 ] [ رامین احد پور دویلی ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

سلام بینندگان عزیز به وب سایت روستای دویل خوش امدید . ما قصد داریم از طریق این وبلاگ شما را با روستای تاریخی دویل آشنا نموده و شما هموطنان را دور هم گرد اوریم.
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

لطفا از صفحات دیگر هم باز دید فرمایید Please also see other pages